ВАС ВІТАЄ БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ №3 ЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ СИСТЕМИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

пʼятниця, 6 березня 2020 р.

Художниця малює 
шедеври на… смузі!
  Натхнення забагато не буває! Тож ми вирішили поділитися з вами ще крихтою творчості і показати, що малювати шедеври можна навіть на…. смузі! Створює ці дивовижні малюнки мисткиня Гейзел Закарія (Hazel Zakariya) із Нової Зеландії.
 
  Від Диво-жінки та Рожевої пантери до "Гаррі Поттера" і навіть "Гри престолів" – Гейзел створює сотні унікальних малюнків просто у горнятку із фруктовим коктейлем.
 
  Кілька років тому, займаючись фуд-фотографією, дівчина відкрила для себе новий вид мистецтва, пов'язаний з їжею. "Якось, фотографуючи, я намагався гарнірувати свій суп. Здається, це був гарбузовий суп з кокосовим кремом, але я чомусь все не могла зробити ідеальні завитки. Тоді я побачила можливість перетворити крем на дерево, а з песто зробила листя", – розповіла Гейзел про зародження своєї ідеї.
 
  Згодом дівчина перейшла від супу до смузі, оскільки це дало їй більше варіантів для творчості. "Очевидно, що у коктейлях я можу використовувати більше кольорів та фруктів", – зауважила вона.
 
  Години і навіть тижні роботи окупилися: сьогодні відео мисткині захоплюються тисячі глядачів. "Я вкладаю багато любові та радості у ці творіння, і люблю ділитися ними з людьми. Сьогодні у світі відбувається так багато різних подій, що, я думаю, варто поширювати трохи позитиву… Якщо це змушує усміхнутися навіть одну людину, для мене це дуже багато означає".