ВАС ВІТАЄ БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ №3 ЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ СИСТЕМИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

середа, 6 липня 2022 р.

Читаю я і вся моя сім’я
  6 липня Леді Книга запросила діток на затишні читання від бібліотеки-філії №3 "Читаю я і вся моя сім'я". Насамперед вона познайомилася з учасниками, а потім розповіла про книги, бібліотеку, в котрій вона живе, та прочитала повчальну казку "Навіщо дякують?".
  Діти на основі прослуханого порозмовляли про слово "дякую" та й про інші добрі слова, слова ввічливості. Також Леді Книга наголосила на важливості читання та закликала діток товаришувати з книгами.
  Своїми враженнями поділилася учасниця затишних читань Анастасія Тітаренко: "Мені дуже сподобалося, адже сьогодні я зустрілася зі справжнісінькою Леді Книгою. Досі я її не бачила ніколи". А Анатолій Ковальчук, який теж відвідав захід, запевнив, що слово "дякую" тепер стане його улюбленим.