ВАС ВІТАЄ БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ №3 ЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ СИСТЕМИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

четвер, 14 березня 2019 р.

Гра-конкурс "Нам таблетки і 
мікстуру замінює фізкультура"
 
  З давніх-давен український народ найголовнішою цінністю у житті вважав здоров’я. Адже, майбутнє людини значною мірою залежить від стану її здоров’я. Воно дається нам не на віки і його треба берегти.
  13 березня для учнів НВК 4 класу №7 бібліотекарі філії №3 підготували веселу і захоплюючу гру-конкурс "Нам пігулки і мікстуру заміняє фізкультура". Юні читачі потрапили до чарівної країни, у якій зовсім немає хворих – там всі здорові! Завдяки цікавій зустрічі учні дізналися щоб бути здоровим, потрібно самостійно дбати про себе: слід правильно харчуватися, займатися спортом, загартовуватись, більше бувати на свіжому повітрі, а головне – завжди пам’ятати, що  найбільше багатство людини – це здоров’я.
  "Найголовнішою цінністю у житті вважаємо здоров’я. Адже майбутнє людини, її мрії, перемоги і досягнення значною мірою залежить від стану її здоров’я. Воно дається нам з народження задарма, його просто треба берегти", – наголосили дітям працівники книгозбірні.