ВАС ВІТАЄ БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ №3 ЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ СИСТЕМИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

середу, 7 серпня 2019 р.

 Найважливіша година 
вашого життя
 Найважливіша година вашого життя 
 The New York Times опублікував результати опитування, проведеного серед 12 тисяч працівників по всьому світу, згідно з яким 70% опитаних зазначили, що їм не вистачає часу на творче або стратегічне мислення.
  Журнал The Times повідомив, що 110 разів в день ми перевіряємо наш мобільний телефон. Це в середньому, а в деяких випадках це число в 2-3 рази більше. Однак є й такі люди, які перевіряють свій телефон 900 раз за день. Уявіть, що на вашій могилі напишуть: "Він перевірив електронну пошту". Неприємне відчуття, правда?
  Всього 7 простих кроків можуть повністю змінити ваше життя. Зробити його цілеспрямованим і осмисленим. Це займе не більше години. І ця одна година може вплинути на кожну наступну годину вашого життя. 
  Крок 1: Виберіться на природу, де ви зможете відчути природний ритм земного життя, а не гіперактивний і нелюдський ритм сучасної цивілізації. 
  Крок 2: Запишіть питання: "Що б я зробив, якби мені залишилося жити всього тиждень?". А тепер витратьте 10 хвилин на те, щоб відповісти на нього. 
  Крок 3: Запишіть питання: "Що б я зробив, якби мені залишилося жити всього місяць?". І знову витратьте 10 хвилин для пошуку відповіді. 
  Крок 4: Запишіть питання: "Що б я зробив, якби мені залишилося жити всього один рік?". Витратьте 10 хвилин на відповідь. 
  Крок 5: Запишіть питання: "Щоб я зробив, якби мені залишилося жити всього п'ять років?". У вас є не більше 10 хвилин на відповідь. 
  Крок 6: Запишіть питання: "Що б я зробив, якби мені залишилося прожити всього одне життя?". У вас є 10 хвилин на відповідь. 
  Крок 7: І нарешті, витратьте 10 хвилин на те, щоб перечитати ваші відповіді і задати собі питання: "Як я можу спланувати свій тиждень так, щоб бути ближчим до того, що я записав у своїх відповідях?".
  Життя сьогодні дуже швидке і повне можливостей. Ускладнюючи його, ми думаємо, що все робимо правильно. Як наслідок, з'являється нескінченне число відволікаючих чинників і у нас немає часу, щоб зупинитися і по-справжньому подумати. Ми повинні зробити інший вибір. Ми в змозі розрізняти, що нам дійсно необхідно. Ми можемо створити життя, яке дійсно має значення.
  Джерело: Мізки.com