ВАС ВІТАЄ БІБЛІОТЕКА-ФІЛІЯ №3 ЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ СИСТЕМИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

четвер, 11 травня 2017 р.

12 способів, як знайти час для читання
  Так багато книг і так мало часу, – з цією проблемо стикається кожен книголюб. Як же знайти більше можливостей насолоджуватися захопливими творами? Ловіть кілька оригінальних, несподіваних, а іноді й екстремальних ідей від користувачів книжкової соціальної мережі Goodreads.
  1. «Протягом дня я граю у невеличку гру. Я читаю розділ (лише один), а потім встаю і йду прибирати. Наприклад, підмітаю підлогу у кухні. Потім читаю ще один розділ, а тоді сортую купу одягу і розношу його по місцях. Потім читаю ще один розділ. Я можу робити це увесь день. Це чудово працює!». (Шеннон Стрікленд-Браун) 
  2. «Я завжди ношу з собою книгу, тож якщо мені доведеться чекати на щось, наприклад своєї черги в офісі лікаря, я можу використати цей час для читання». (Бріджита М.) 
  3. «Я обираю автобус, а не автомобіль, щоби діставатися на роботу. Це економить мені гроші і дає багато часу, щоб розслабитися і почитати!». (Мішель Гарсіа Ортіз)
  4. «Ну, я засиджуюсь допізна за читанням, що призводить до легкого розладу сну ... Але книга цього варта!». (Кюшу Арора)
  5. «Я великий шанувальник аудіокниг. Я слухаю аудіокниги за кермом, на прогулянці, під час приготування їжі, у мандрівці... Аудіокниги дають величезні можливості насолоджуватися книгою у той час, як ви робите щось інше». (Еміль Арманіус)
  6. «Я прокидаюся трохи раніше щодня і насолоджуюся книгою та сніданком». (Кейтлін Скрібнер)
  7. «Замість того, щоб дивитися телевізор перед сном, я читаю! Після читання, до речі, краще спиться». (Ракель Н. ДеСуза)
  8. «Я насправді планую мій час для читання на кожні день і ніч. Навіть якщо у мене важкий день, я виділяю принаймні 30 хвилин для себе». (Сюзан Мастер)
  9. «Це не найбезпечніший спосіб знайти час, але я читаю, йдучи на роботу». (Еліза Вайола Легаулт)
  10. «Я, якщо чесно, вдаю хворого, коли трапляється щось особливо гарне для читання!». (Анджела Фрей)
  11. «Я часто дивлюся телевізор. Тим не менш, я зрозуміла, що рекламні перерви значно більші, ніж вони мали б бути. Тож я завжди тримаю книгу під рукою, коли дивлюся телевізор, і я можу прочитати кілька сторінок під час рекламних пауз. У середньому я читаю близько 30-40 сторінок на добу у такий спосіб!». (Сара Фостер)
  12. «Старійте! Ідіть на пенсію та звільніть час від роботи. Вуаля! Більше часу для читання!». (Лінда Вайт)
   Джерело: Видавництво Старого Лева